Roccat Kone[+]

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Roccat Kone[+] op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Daniel van den Hurk 26-11-2011
Geschreven voor: Roccat Kone[+]

De muis is een ware teleurstelling. Eerst kwam er een softwarematige bug in het muiswieltje, daarna kreeg ik een nieuw exemplaar (mediamarkt). Na dit voorval ging het weer twee maanden goed, maar nu met battlefield 3 doet zich een nieuw probleem voor. De muis gaat ghosten naar alle kanten, of ik nu in of uit een spel ben, de muis beweegt uit zichzelf. Soms is de beweging minimaal maar soms ook wat meer. Dit kan behoorlijk vervelend zijn in game, dan kan je helemaal niets meer.
Het is nu zo erg dat ik weer mijn oude muis aan het gebruiken ben. een muis van tien euro van trust.

Marco Putzu 15-12-2011

Als het goed is ksn je door de nieuwste software te installeren het scrollwiel probleem verhelpen.